21 November 2009

hayati lagu ni okey

TAJUK:AKU TANPA CINTAMU

Telah ku mungkiri janjiku lagi

Walau seribu kaliKu ulang sendiri

Aku takkan tempuh lagi

Apakah kau terima cintaku lagi

Setelah ku berpaling

Dari pandanganMu

Yang kabur kerna jahilnya aku

Mengapa cintaMu tak pernah hadir

Subur dalam jiwaku

Agarku tetap bahagia

Tanpa cintaku tetaplah Kau di sana

Aku tanpa cintaMu

Bagai layang-layang terputus talinya

Telah ku mungkiri janjiku lagi

Walau seribu kaliKu ulang sendiri

Aku takkan tempuh lagi

Apakah kau terima cintaku lagi

Setelah ku berpalingDari pandanganMu

Yang kabur kerna jahilnya aku

Masihkah ada sekelumit belas

Mengemis kasihMu Tuhan

Untukku berpaut dan bersandar

Aku di sini kan tetap terus mencuba

Untuk beroleh cintaMu

Walau ranjaunya menusuk pedih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

..Search Box..

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics